1.مغایرت کالا

در صورتی که محصول خریداری شده با محصول داخل سایت و یا محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، کاربر باید بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش لایف برد پارسه اطلاع دهد. کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به لایف برد پارسه  ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان لایف برد پارسه و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود. در صورتی که ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مراتب مغایرت را اعلام ننماید، سایت کالا را بدون مغایرت تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.
تعریف مغایرت:
توجه داشته باشید که ممکن است محصول مورد نظر با عکس داخل سایت تفاوت اندکی داشته باشد. بنابراین ملاک مغایرت مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. در صورت نیاز کاربر می تواند از خدمات مشاوره تلفنی لایف برد پارسه استفاده نماید.

مرجوع کردن کالای دارای مغایرت در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه هولوگرام اصلی لایف برد پارسه بازگردانده شود. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند. همچنین نصب قطعه برروی سیستم نیز (به تشخیص کارشناسان فنی لایف برد پارسه) باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

2.ایراد فنی

در صورت وجود ایراد فنی در کالا، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی لایف برد پارسه برساند. بدیهی است پس از گذشت ۲۴ ساعت از دریافت کالا، سفارش تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود. پس از اعلام ایراد فنی در زمان مقرر توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی لایف برد پارسه بر اساس نظر کارشناسان لایف برد پارسه با خریدار انجام خواهد شد. کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به لایف برد پارسه ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان لایف برد پارسه و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

توجه داشته باشید که مخدوش کردن، نوشتن بر روی جعبه و یا کالا و نداشتن هولوگرام اصلی لایف برد پارسه شرایط مرجوع کردن را باطل می کند.

3.ایراد ظاهری

لایف برد پارسه به منظور حفظ سلامت قطعات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ارسال کالا را توسط شرکت های معتبر حمل و نقل انجام می دهد. خریدار باید در هنگام دریافت سفارش خود از سلامت ظاهری آن اطمینان حاصل نماید. در صورتی که سفارش به هر دلیل هنگام حمل کالا آسیب دیده باشد، خریدار موظف است ضمن تحویل نگرفتن سفارش، مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی لایف برد پارسه برساند. بروز هرگونه حادثه بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد و لایف برد پارسه فقط برای تسهیل امور و احترام به حقوق مشتریان خود، خسارت را جبران می کند. در صورت نیاز به عودت کالا کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به لایف برد پارسه ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان لایف برد پارسه و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

4.ثبت سفارش اشتباه

چنانچه کاربر محصولی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شود که به قطعه دیگری نیاز داشته و سفارش خود را اشتباه ثبت کرده، امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد. لذا کاربر باید در هنگام ثبت سفارش، از صحت قطعات انتخابی خود مطمئن شود و یا درصورت عدم اطمینان با کارشناسان لایف برد پارسه جهت مشاوره تماس بگیرد.

5.اقدام جهت بازگشت کالا

کاربران میتوانند جهت لغو و بازگشت کالا با توجه به موارد ذکر شده به صفحه کاربری خود مراجعه و آن را ثبت نمایند.

هنگام خرید کالا به این نکته توجه داشته باشید که سفارشات فقط تا پیش از ارسال توسط لایف برد پارسه امکان لغو کردن را دارند و پس از آن هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده لایف برد پارسه نخواهد بود.

منو اصلی